Rabu, 10 Jun 2009

aktiviti petang hari


HAVE NICE DAY.....!!!!

salam 4 all..


Dekat seminggu dah aku x update blog aku ni...bkn ape busy skit sekarang ni..so petang tadi aku bersama anak manja(aqef) ke pantai yang berhampiran dengan umah aku...maklum jelah ambik angin petang katakan...lagi pulak aqef ni suka dengan laut..kalau dapat pergi ke laut alahai tak nak balik lah die...seronok sangat tu...tak mandi pun,aku risau gak dengan laut ni...ia memang nampak cantik dan indah tapi kita xtau dalangnyer..seb aku memang dari kecik asal orang laut serba sedikit tau la ...benda2 yg xelok kt laut tu..apatah lagi bawak budak kecik ni...so kena be carefully lah..laut kt cni memang cantik ,aku ari2 duk kat tepi laut xrasa boring pun..tenang je cool,dengan angin sempoi2 gitu.........boleh layan2 rindu kat hubby yg jauh dimata...tapi selalu dekat dihati,emm so kt bawah ni ada skit gmbar layan jelah ekk..!aqef ckp"khas untuk ayah nii" mama....love u so much




Fuuyoo...bergaya nyer anak mama ni....



Nak mandi laut ke aqef.....?










Wah...seronok je aqef main pasir tuu....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan