Sabtu, 23 Mei 2009

MAJLIS KAWIN SEPUPU

Semalam aku ngan family telah dijemput menghadiri satu majlis perkahwinan..antara yang hadir termasuklah sanak saudara...aku jg ambil kesempatan utk saling kenal mengenali saudara mara yg dah lama xjupe maklum jer la dulu aku duk kat jb..jarang sekali bertemu...ramai jg tetamu yg hadir...so aku nk cete skit pasal ankku yg nakal ni..masa kat majlis tu aqef main2 telor abis pecah..aduh aku punyer risau kot nntorg marah..aku pun terus bawak aqef kuar..yelah xnak kasi die ganggu org kan gitu..maklum la anak kita ni xreti duk diam...so dah penah la u all semua layan la image kt bwh tu yer..kite nk skype ngan hubby kita plak..agaknye tgh waiting tu..ok lah ardioosss...wassalam
Aqef nak tangkap ank ayam daa



















Haa..aqef nak petik bunga tuu...






aqef Ngan nek saudara







BAqef bersama Atuk...


















aqef bersama paksunyer...










Aqef nak air ker...?











she is my mom...kat sebelah tu brg hantaran dr pihak perempuan












Barang hantaran dari pihak lelaki..




























Ni la pengantinnyer......















Saat gemuruh pengantin lelaki nak jawap nikah...
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan